Levering & retur
Levering
Vi sender alle vores pakker med postnord. Din pakke bliver sendt afsted fra vores lager samme dag som du laver ordren hvis det er inden kl. 14,00 på en hverdag.
Vi har 1-3 dages leveringstid. PostNord leverer pakker ud mandag t.o.m lørdag.
Fragtpriser
PostNord pakkeshop 45,-
Hjemmelevering 60,-
Gratis fragt ved køb over 500,-
Returnering/ombytning:
Hos Lamai Beauty Bar har du fuld returret. Dette skal finde sted indenfor 14 dage efter din modtagelse af pakken. For returnering skal varen være intakt, original og ny stand. Du kan ikke refundere varer, som er brugte eller ikke stemmer overens med leverings standen.
Ved benyttelse af fortrydelsesretten skal du selv betale for portoen og sende varen retur til os. Alle returvarer som sendes til os, skal der vedlægges information med dit navn, ordrenr. samt årsag til returnering af varen.
Når du sender en returpakke tilbage til os, skal du altid sørge for at der er ordrenummer i eller på pakken.
Når du sender pakken retur, skal den pakkes ind i en sikker emballage og sendes med et tracking nummer. Vi tager ikke ansvar for returpakker, som er sendt uden tracking nummer.
Hvis Lamai Beauty Bar har lavet en fejl ift. en ordre, betaler vi portoen og sender en print selv returlabel til dig.
Når du har returneret en pakke, vil pengene komme retur på den konto, som pengene er hævet fra.
Du kan i stedet for penge også modtage en rabatkupon, til din næste ordrer. Dette kan dog ikke refunderes eller indfries til kontanter.
Retur adresse:
Knudrisgade 5B, 1. tv
8000 Aarhus C
Danmark
Refundering
Så snart vi har modtaget din returpakke vil vi refundere pengene på din valgte betalingsmetode. Du vil modtage en notifikation på mail eller sms så snart vi har gennemgået din retur, og derefter vil der typisk gå 2-3 dage før du kan se det tilbagebetalte beløb på din konto.
Reklamationsret
24 måneders reklamationsret – evt. begrænset af holdbarhedsdato – gælder også brugte varer og skaffevare, men ikke specielt fremstillede varer. Du skal reklamere indenfor rimelig tid, hvilket er inden 2 uger efter man har konstateret fejlen eller manglen.
På alle produkter ydes der garanti, ifølge købeloven, indenfor 24 måneder, medmindre producenten selv giver yderligere garanti på produktet. Det foregår således, at du sender den defekte vare til os, hvor du betaler for fragten til os. Vi kan enten refundere produktet med en rabatkode af produktets værdi eller sende et nyt produkt til dig.
Vi kontrollerer alle varer inden afsendelse. Skulle der alligevel være en fejl eller mangel på den leverede vare, bør varen hurtigst muligt og helst senest 14 dage fra modtagelsen, returneres.
Har du modtaget forkerte varer så må du ikke tage varen i brug, da du mister rettigheden til returnering. Kontakt os ved fejllevering for at modtage en gratis returnerings label sammen med den korrekte vare du har bestilt. På denne måde koster det dig ikke noget at sende den forkerte varer retur til os.
Alle returvarer skal sendes og være vedlagt information med dit navn, ordrenr. samt årsag til returnering af varen.
Hvis din pakke er blevet ødelagt under forsendelsen, skal du tage billeder af pakken før den åbnes, samt af varerne indeni, så vi kan lave en evt. reklamation.
Reklamation af elektroniske produkter
Reklamation af elektroniske varer, skal ske ved at sende et billede eller en video af produktet samt problemet. Derefter vil vi sende videoen eller billedet ind til vores producent, så det kan undersøges. Derefter vil vi vende tilbage til dig.
Klage
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores mail kontakt@lamaibeautybar.dk
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk